Díky agilnímu ovládání, špičkovému výkonu a prémiovému zpracování je Scrambler 400 X nejen stylový, ale také schopný.
AUTENTICKÝ CHARAKTER SCRAMBLERU
Nezaměnitelná silueta Scrambleru, nadčasový design a typický motor Triumph. Scrambler 400 X je od kol až po řídítka zhmotněním ikonické designové DNA.
VŠESTRANNOST NA KAŽDÉ CESTĚ
Ochrana motocyklu i jezdce. Prodloužený blatník Scrambleru a kryty olejové vany, světlometu, chladiče i rukojetí dávají Scrambleru 400 X jeho dobrodružný charakter pro všechny povrchy.
JEZDECKÁ ERGONOMIE
Dominantní jízdní pozice se širokými nastavitelnými řídítky a plochými vysoce přilnavými stupačkami zajišťuje Scrambleru 400 X skvělou ovladatelnost na silnici i v terénu.
PODVOZEK A ODPRUŽENÍ
Speciální podvozek Scrambleru s 43mm velkopístovými obrácenými vidlicemi a nastavitelným zadním tlumičem zajišťuje jisté a hbité ovládání na jakémkoliv povrchu.
MODERNÍ TECHNOLOGIE PRO JEZDCE
Stylové přístroje kombinují klasický rychloměr s plně vybaveným LCD displejem, který zobrazuje klíčové informace, včetně výrazného ukazatele zařazeného převodového stupně. Vypínatelná kontrola trakce přispívá k bezpečnosti a lepší ovladatelnosti v terénu.
Specifikace
| Feature | Details |
|---|---|
| Cena | |
| CZK | Cena Od 169 000,00 Kč |
| Feature | Details |
|---|---|
| Motor a převodovka | |
| Typ | Kapalinou chlazený jednoválec, 4ventilový, DOHC |
| Objem | 398,15 cm³ |
| Vrtání | 89 mm |
| Zdvih | 64 mm |
| Kompresní poměr | 12:1 |
| Maximální výkon EC | 40 k / 39,5 bhp (29,4 kW) při 8 000 ot./min |
| Maximální točivý moment EC | 37,5 Nm při 6 500 ot./min |
| Systém | Elektronické vstřikování paliva Bosch s elektronicky řízenou škrticí klapkou |
| Výfuk | Dvouvrstvé nerezové výfukové svody s nerezovým tlumičem |
| Koncový převod | Řetěz s X-kroužky |
| Spojka | Mokrá, vícelamelová s funkcí proti prokluzu |
| Převodovka | 6stupňová |
| Feature | Details |
|---|---|
| Podvozek | |
| Rám | Hybridní páteřový/perimetrický rám z trubkové oceli s přišroubovaným zadním pomocným rámem |
| Kyvná vidlice | Dvouramenná litá z hliníkové slitiny |
| Přední kolo | 10paprskové lité z hliníkové slitiny, 19" x 2,5" |
| Zadní kolo | 10paprskové lité z hliníkové slitiny, 17" x 3,5" |
| Přední pneumatika | 100/90-19 |
| Zadní pneumatika | 140/80-17 |
| Přední odpružení | 43mm obrácená vidlice Big Piston, zdvih 150 mm |
| Zadní odpružení | Plynový monoshock s externí expanzní nádobkou a nastavitelným předpětím pružiny, zdvih 150 mm |
| Přední brzdy | 320mm pevný kotouč, radiální čtyřpístkový třmen, ABS |
| Zadní brzdy | 230mm pevný kotouč, plovoucí jednopístkový třmen ByBre™, ABS |
| Přístrojový panel a funkce | Analogový rychloměr s integrovaným multifunkčním LCD displejem |
| Feature | Details |
|---|---|
| Rozměry a hmotnost | |
| Šířka řídítek | 901 mm |
| Výška bez zrcátek | 1169 mm |
| Výška sedla | 835 mm |
| Rozvor | 1418 mm |
| Úhel hlavy řízení | 23,2 º |
| Závlek | 108 mm |
| Objem palivové nádrže | 13 l |
| Pohotovostní hmotnost | 179 kg |
| Feature | Details |
|---|---|
| Servisní interval | |
| Servisní interval | 16 000 km / 12 měsíců (podle toho, co nastane dříve) |