Díky vynikající ovladatelnosti na silnici a neuvěřitelnému pohodlí nastavuje GT Pro nový standard v segmentu adventure motocyklů zaměřených na silnice.
ZCELA NOVÝ TŘÍVÁLCOVÝ MOTOR T-PLANE
Výkonnější než nejbližší konkurence, spojuje přednosti dvouválce i tříválce – pro výjimečný charakter a jedinečný jízdní zážitek.
POLOAKTIVNÍ ODPRUŽENÍ
Prémiové odpružení Showa se automaticky přizpůsobuje zatížení i povrchu vozovky. Jezdec si navíc může nastavit úroveň tlumení podle svých preferencí.
NOVÝ ODLEHČENÝ PODVOZEK
Inovativní kyvná vidlice Tri-Link, nová konstrukce rámu a výrazné snížení hmotnosti posouvají ovladatelnost na zcela novou úroveň.
SPECIÁLNÍ ROZMĚRY KOL
Modely GT jsou vybaveny lehkými litými koly o průměru 19" vpředu a 18" vzadu – ideální pro dobrodružství na silnici.
ŠPIČKOVÉ TECHNOLOGIE
Komplexní elektronická výbava včetně hlídání mrtvého úhlu (Blind Spot Radar) u verze GT Explorer zajišťuje vyšší bezpečnost, pohodlí i funkčnost.
Specifikace
| Feature | Details |
|---|---|
| Cena | |
| CZK | Cena Od 509 000,00 Kč |
| Feature | Details |
|---|---|
| Motor a převodovka | |
| Typ | Kapalinou chlazený řadový tříválec, 12ventilový, DOHC |
| Objem | 1160 cm³ |
| Vrtání | 90,0 mm |
| Zdvih | 60,7 mm |
| Kompresní poměr | 13,2:1 |
| Maximální výkon EC | 150 k / 148 bhp (110,4 kW) při 9 000 ot./min |
| Maximální točivý moment EC | 130 Nm při 7 000 ot./min |
| Systém | Sekvenční vícebodové elektronické vstřikování paliva s elektronicky řízenou škrticí klapkou |
| Výfuk | Nerezový výfukový systém 3-1 s nízko umístěným primárním tlumičem a bočně umístěným sekundárním tlumičem |
| Koncový převod | Kardanový hřídel |
| Spojka | Hydraulická mokrá vícelamelová spojka s funkcí proti prokluzu a asistencí |
| Převodovka | 6stupňová |
| Feature | Details |
|---|---|
| Podvozek | |
| Rám | Ocelový trubkový rám s kovanými hliníkovými výztuhami, svařovaný zadní pomocný rám z hliníkové slitiny |
| Kyvná vidlice | Dvouramenná hliníková kyvná vidlice „Tri-Link“ se dvěma hliníkovými reakčními vzpěrami |
| Přední kolo | Lité hliníkové, 19" x 3" |
| Zadní kolo | Lité hliníkové, 18" x 4,25" |
| Přední pneumatika | Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL) |
| Zadní pneumatika | Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
| Přední odpružení | 49mm poloaktivní obrácená vidlice Showa, zdvih 200 mm |
| Zadní odpružení | Poloaktivní tlumič Showa se zdvihem 200 mm, automatickým elektronickým nastavením předpětí a funkcí Active Preload Reduction – v závislosti na kombinované hmotnosti jezdce, spolujezdce a zavazadel se může výška motocyklu při zastavení snížit až o 20 mm, což zvyšuje pohodlí a jistotu jezdce |
| Přední brzdy | Dvojité plovoucí 320mm kotouče, radiální monoblokové třmeny Brembo M4.30 Stylema, OC-ABS, radiální brzdová pumpa Magura HC1 s oddělenou nádobkou |
| Zadní brzdy | Jeden 282mm kotouč, jednopístkový třmen Brembo, OC-ABS, zadní brzdová pumpa s expanzní nádobkou |
| Přístrojový panel a funkce | Barevný 7” TFT displej se systémem My Triumph Connectivity |
| Feature | Details |
|---|---|
| Rozměry a hmotnost | |
| Šířka řídítek | 849 mm, šířka s chrániči rukou: 984 mm |
| Výška bez zrcátek | (nízká / vysoká poloha) 1436 mm / 1497 mm |
| Výška sedla | Nastavitelná 850/870 mm |
| Rozvor | 1560 mm |
| Úhel hlavy řízení | 24,0 º |
| Závlek | 120 mm |
| Objem palivové nádrže | 20 l |
| Pohotovostní hmotnost | (90 % paliva) 246 kg |
| Feature | Details |
|---|---|
| Spotřeba paliva | |
| Spotřeba paliva | 5.5 litres / 100 km (51.5 mpg) |
| Emise CO2 | 119 g/km dle EURO 5 (Regulace (EU) č. 134/2014, příloha VIII) g/km |
| Feature | Details |
|---|---|
| Servisní interval | |
| Servisní interval | 16 000 km / 12 měsíců (podle toho, co nastane dříve) |